onsdag 3 april 2013

Väldigt skön kväll igår.

Som rubriken lyder var gårdagen väldigt lyckad med flertalet orgasmer.
Ingen kamera kom till användning denna lustfyllda afton tyvärr.
Som vanligt började förspelet redan i soffan framför tvn. Vi låg sked och Simon började smeka min kropp och jag känner hur hans kuk blir allt hårdare innanför byxorna.
Det tog inte lång tid innan min fitta blir allt våtare, och vi båda börjar andas mer intensivare!
Vid denna stund ligger vi och torrjuckar mot varrandra och bestämmer oss för att fortsätta i sängen.

Vi nästan halvspringer till sovrummet och sliter av oss kläderna, Simon nästan stönar fram att han vill äta upp mig och slickar min hals ned till brösten och börjar slicka & suga på mina styva bröstvårtor.
Jag känner hur hela jag får ett kåtslag och kan inte låta bli att smeka mig själv. Min hand åker direkt ner till min fitta och min klitta är inte lite svullen just nu.
Helt plötsligt får jag en lätt lavett av Simon på min kind, blir helt till mig, är så kåt just nu att jag knappt vet vart jag ska vägen!!

Simon slickar sig ner till min sjukt våta mus, samtidigt han kör upp ett finger i mig och börjar att pulla mig i fittan. I samma stund känner jag ett annat finger börjar att smeka min analöppning.
Vet nog inget jag kommer så snabbt av som att ha två kukar i mig ;).

Simon slutar att smeka min anal och kör upp ett till finger i min våta mus och har nu två fingrar i mig som smeker min g-punkt.
Är så kåt, vet knappt vart jag ska ta vägen, lyfter hela kroppen och Simon tar sin kudde och lägger under min rumpa.
Jag har återigen börjar att smeka min klitta och Simon pullar mig hårt, jag stönar högt att jag kommer och sprutar ned Simons kudde. Grr  ;)
Detta fortsatte tills jag ytterligare kom en gång.

Ställer mig i doggystyle och blir hårt knullad och kommer ännu en gång samtidigt som Simon kommer.. Skön känsla att känna en hård pulserande kuk i sig när man själv kommer.

Efteråt låg vi och kramades länge, väldigt länge och bara ...myste. :)

Det blev inget analsex denna kväll, men vem vet vad som väntas ikväll, bilder, analt? Det får tiden bevisa!

// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar