måndag 1 april 2013

Vaniljsex

Igår blev det ingen kamera med i sovrummet, tyvärr. Vi körde vårt eget race som slutade med en darrande orgasm för oss båda. Och jag blev nästan försvånad att jag kunde få Simon att stöna som han gjorde. Det var sjukt sexigt, och tände mig ännu mer, vilket gjorde att jag kom ännu en gång, nästan utan förvarning, med min rosa G-punktsvibrator som var på sin plats.

Folk har gett vår blogg kritik säger att det inte verkar vara unik. Men hur unikt, och inte minst sagt modigt är det inte att göra detta? Och inte minst gör vi detta för att vi tänder på det själva.

Jag har inget emot vanligt, mysigt vaniljsex, men jag gillar rep och piskor och känna mig undergiven också, samtidigt som det kan vara kul att vara dominant.

jag är lite schizo i sängen. Jag tror detta kan bli ganska spännande.

Allt från rosa och mysigt fluffluff  till rep och lack..

Har ni några sexuella fantasier?
Jag har en fantasi om att bli knullad i ett stort fönster eller på en bro. Spännande att folk kan se! ;)

Kyss Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar