tisdag 2 april 2013

Kåt mamma...

Ikväll kommer era bilder upp. Håll utkik!
Och om någon tagit mod till, och vill skicka en sexig bild, som publiceras runt 21.00 ikväll, maila bilden till: milfmamman@gmail.com Läs tidigare inlägg för gällande regler och info.

Nu tänkte jag vara så snäll (stygg..?) och dela med mig lite av mina bilder från min härliga stund med mig själv och min lilla leksak. Jag kunde inte låta bli nämligen, när kåtheten tog över.




Måste bara tillägga att jag har inte kommit så hårt som jag gjorde nyss på länge.. Skrek rakt ut, och trodde att jag hade kommit till himlen ett tag.

Kyss Linda

2 kommentarer:

  1. Linda, kan du inte visa huvudet bakifrån så man åtminstone ser håret? Sköna bilder annars!

    SvaraRadera
  2. Med tanke på vårt höga antal läsare, så vill jag vara helt anonym. Kan inte riskera att bli igenkänd tyvärr.

    SvaraRadera